Kes on Katrin?

Minu edukas ja heas mõttes tormiline karjäär turunduse, PR ja partnersuhete alal on toiminud juba 20+ aastat! Minu moto on: kõikidest seisudest ja olukordadest saab võtta parima ja sellega edasi minna!

#turundusstrateegia #turundussisud #loovlahendused #partnersuhted #pr

Olen aidanud luua, elule tuua ja turundada väga edukaid ja tuntud kaubamärke nii avalikus- kui erasektoris:
MUBA Tallinna Muusika- ja Balletikool; Tallinna Lauluväljak, Welcome To Estonia (EAS); Majandusministeerium; Eesti Kontsert (sh ajakiri „Aplaus“, Saaremaa Ooperipäevad jm); Ober-Haus Kinnisvara; VELUX katuseaknad jne.

Nagu näha, olen küll kultuurisektori poole kaldu, aga see annabki mängule ilu ja võlu, sest tänu erinevatele kogemustele, olen rajanud endale väga hea, tugeva ja ka ägeda partnervõrgustiku.

Minu koostöövõrgustik aitab mind alati ja tugevad partnerid aiatavad luua ka tugevaid ja elujõulisi  strateegiaid. Ei ole vahet, kas tegemist on B2B või B2C partneritega, aga väga paljud on neist saanud „tuule tiibadesse“ just siis, kui oleme leidnud projekti, mis kõnetab nii toote/teenusepakkujat, kui tema klienti (näiteks metallitootja ja ooperiprojekt jms).

Minu tugevus on loovlahendustel ja partnerite kaasamistel st leida sümbioos, mis astub kaugemale kui vaid ühekordne tehingusõlmimine.

Alati on mul olnud juhtida võimekad turundustiimid, sest ei tasu unustada, et koostöös ja kaasamises peitub jõud ja edu. Turundusjuht üksi ei tee palju, ega jaksa kaua… 😉

Haridus on mul Tallinna Tehnikaülikooli (TTÜ) majandus (turunduse suunitlusega) ja G. Otsa nim. muusikakoolist klassikaline soololaul. Olen õppinud Norras ja pidevalt täiendan ennast erialaselt. Samuti jagan oma kogemusi (annan loenguid) ka ise turunduse- ja müügialal.

Viisil või teisel olen terve oma elu olen tegelenud muusikaga. See on mulle olnud suureks abiks ja toeks ka oma igapäevatöös.

Minu koostööpartnerite (klientide) hulgas on nii kultuuritegelasi, poliitikuid, prominente, suurettevõtteid kui ka lihtsalt ettevõtteid ühekordse projektiga.

Mõned olulisemad erialased saavutused, mille üle olen eriti uhke on siin:

  • MUBA kooli brändi lansseerimine ja kommunikatsioon
  • Projektid Tõnu Kaljuste muusikutega (Eesti Filharmoonia Kammerkoori (EFK) ja Tallinna Filharmooniaga (al 2020)
  • Birgitta Festival turundamine (2020; 2021)
  • Leigo Järvemuusika festival turundamine
  • Raamat „Eesti Muusika Portree“ (Kaupo Kikkas; Neeme Raud)
  • Eesti meeste tervise projekt „Pikema Sõpruse Päev“ proj.osalemine (al 2018)
  • Tallinn Fashion Week disainer Kristian Steinbergi projekt „Pocahontas“ Eesti poolne juhtimine
  • SA Tallinna Lauluväljaku meediapilti toomine ja ka ühiskondlike projektide juhtimine.
  • Sh uus Lauluväljaku logo ja CVI; rahvusvaheline kogukondlik projekt koostöös Akzo Nobeliga „Let´s Colour!, Külastuskeskuse käivitamine ja turundamine, Mälestuspinkide projekt koostöös Kultuuripartnerlus SA jne.
  • „Minu näoga onu“ ja „Päevad, mis ajasid segadusse“ filmide edukas partnersuhete juhtimine
  • EXPO Milano 2015 Eesti poole turundustegevuste juhtimine ja Itaalia partnersuhted
  • Kontsertprogramm Pärt-Wilson „Aadama passioon“ 2015 (partnersuhted)
  • 2014 sept. alustatud Eesti kuvandi uuringu töögrupi liige (koostöös Riigikantselei, Välisministeerium, EV Presidendikantselei, EAS)
  • Baltic PR Awards 2014 (Läti, Riia) rahvusvahelise źürii liige (parimad reklaamid)
  • Eesti ettevõtlusauhinnad 2014 konkurss, gala ja teleülekande korraldamine
  • Eesti aukonsulite kokkutuleku 2014 kaasorganiseerija (Välisministeerium ja EAS)
  • Estonian ICT Week 2014 (rahvusvaheline IKT nädal Eestis) korraldamine
  • Turundustegu 2013 ja 2017 žürii liige (Best Marketing)
  • EASi turismiturunduse kampaaniate meediasuhete juhtimine
  • „Aplaus“ muusikaajakiri (loomine; toimetamine)
  • Eesti Kontserdi uus visuaalne identiteet (logo, CVI, veeb). Eesti Disainiauhinnad 2011 nominent.
Scroll to Top