Kes on Elena?

Mul on ligi 10-aastane kogemus sündmusturunduses. Olen erinevates ettevõtetes kavandanud ja korraldanud sündmusi nii ettevõtte brändi edendamiseks, suhtlusvõrgustiku loomiseks, kliendisuhete tugevdamiseks ning uute kontaktide leidmiseks ja suhete loomiseks.

#sündmusturundus

Viimase kümne aasta jooksul olen saanud rikkaliku kogemuse lugematu hulga erinevate inimestega suhtlemisel alates sündmuste korraldajate vajaduste kaardistamisest kuni kõige tulemuslikuma lahenduse leidmiseni. Nii on mul aja jooksul tekkinud märkimisväärne äri- ja tööalaste kontaktide võrgustik.

Sündmusi korraldades olen alati püüdnud luua positiivse ja meeldejääva kogemuse osalejatele ning seeläbi aidata kaasa ettevõtte eesmärkide saavutamisele.

Olen korraldanud erinevaid üritusi nagu konverentsid, seminarid, näitused, sponsoreeritud spordi- ja meelelahutusüritused, esitlused, toote- või teenuste demonstratsioonid, luues kohapealseid proovimisvõimalusi, interaktiivseid tegevusi, võistlusi ning muid meeldejäävaid kogemusi. 

2018. aastal TTÜ100 juubeliürituste projektijuhina juhtisin kogu ülikooli juubeliaasta tegevusplaani ning olin pea- või kaaskorraldaja kõikidel üritustel – alustades TTÜ100 postmargi esitlusega ja lõpetades ülikoolilinnakus peetava peoga. Suurejoonelisel peol linnakus osales ligi 5000 inimest ja peole olid kaasatud kõik sidususrühmad (töötajad, tudengid, vilistlased ja koostööpartnerid). Pidulikul vastuvõtul Alexela Kontserdimajas osales 1700 inimest ja üritust hinnati kui kõrgetasemelist, imekaunist ja meeldejäävat juubeligalat. Ülikooli töötajad meenutasid, et nad tundsid end selle sündmuse ajal kui osana suuremast loost ning järgmisel hommikul oli hoopis teine tunne ülikooli tööle tulla. Ürituste käigus lansseeriti ühtlasi Tehnikaülikooli uut nime ja kaubamärki TalTech. Võib öelda, et suur osa uue kaubamärgi lansseerimisest ja ülikooli erinevate sihtgruppide kaasamisest toimus just nende sündmuste käigus. Tuli olla loov ja kiire, et märgata erinevaid võimalusi sidusrühmade kaasamiseks ning võib öelda, et see õnnestus väga hästi.

Eettevõtluskeskuse Mektory turundusjuhina tegelesin turunduskontseptsiooni koostamisega ja ellu viimisega, koostööpartnerite võrgustiku koordineerimisega, delegatsioonide võõrustamisega, erinevate projektide ja sündmuste juhtimisega.

Eesti suurima meediagrupi Postimees Grupp AS sündmusturundusjuhina korraldasin nii meediagrupi siseseid kui väliseid sündmuseid. Minu töö põhimõtteks oli luua sündmuseid, mis näitavad suunda, pakuvad elamusi ja suudavad kaasata Eesti kõnekamaid arvamusliidreid ning mõjukamaid riigitegelasi. Edukamate näidetena tooksin välja Postimehe Arvamusliidrite lõuna 2023, Vaba vene media konverentsi ning Rohepöördest Realistlikult konverentsi 2022 sügisel, samuti Postimees Grupi ja teiste MM Grupi meediaettevõtete ühiste suvepäevade korralduse 2022. aasta suvel. Lisaks arvukalt erinevate toimetuste sündmuseid – tseremooniaid, sisututvustusi jne.

Aastate jooksul on mul kujunenenud teadmised ja kogemus, milliste erisustega tuleks arvestada sündmuste korraldamisel avalikus sektoris (sündmuse korraldamise kord, hangete korraldamise kord, erinevad seadused jt).

Tervikuna olen läbi suure praktika omandanud nii sündmusturunduse baasoskused kui ka eksperttaseme – kuidas igast sündmusest tekitada auditooriumile meeldejääv ja eriline elamus. Minu printsiibiks on alati olnud – sündmuseid tuleks korraldada tundega, et teed iseendale ning alati peab olema midagi, mida kaasa võtta ja mäletada.

Võta ühendust ja koos saame Sinu ettevõttele pakkuda meeldejäävaid elamusi, olla otsekontaktis Sinu sihtrühmaga, luua emotsionaalset sidet ja tugevdada brändi tuntust.

Scroll to Top