Kes on Anne?

Olen turunduses tegutsenud üle 20 aasta ning juhtinud mitmeid erinevaid turundustiime ja võitnud korduvalt ka Eesti parima turundustiimi tiitli. Minu tugevuseks on turundustiimi eesmärgistamine ja inspireerimine, kompetentside areng ja tugevad partnersuhted, et teostada tähenduslikke turunduskampaaniaid ja nautida õnnestunud brändi.

#turundusstrateegia #bränd #turundustiim #koostöö #müügiedendus #livingthebrand

Aitan Sinu ettevõtte turunduse rolle ja eesmärke üle vaadata, kraadida Sinu brändi tugevust, seada strateegilist ja taktikalist plaani, hinnata turunduse tulemuslikkust ning luua Sinu ettevõttele sobiva tiimi.

Aitan Sind peamiselt neil teemadel:

• Brändi positsioneerimisel (millises seisus on Sinu bränd võrreldes konkurentidega ning millises suunas Sa sooviksid oma brändi arendada).

• Ettevõtte väärtuspakkumise hindamisel (mis äris ettevõte tegutseb ja millist laiemat väärtust klientidele pakub – kas see on sõnastatud ja arusaadav, kas see on klientide peal ka testitud jm)

• Turundusstrateegia loomisel (sh imagoloogiliste ja müügiedenduse tegevuste optimaalse vahekorra seadmisel)

• Sinu turunduse jaoks vajalike rollide ja kompetentside hindamisel

• Tiimidevahelise koostöö ehitamisel (müük ja turundus, turundus ja kommunikatsioon jt).

Minu eristuvaks tugevuseks on tekitada turundustiimist ettevõtte eesmärke tugevasti toetav sisemine partner. Pean lugu hästi eesmärgistatud ja kõrge töökultuuriga tiimitööst ning olen seda korduvalt ise loonud ning oma tiime selles suunas arendanud.

Living the brand!

Mind innustab selge ja ambitsioonikas visioon ning võimalus selle järgi turundustegevus ülesehitada ja eesmärgistada. Olen oma töös korduvalt kogenud, et enesekindluse, usu ja väga hea kliendi kuulamisega on võimalik ka raskematel aegadel turuliidri positsiooni säilitada ning isegi äri kasvatada.

Minu tugevuseks on peetud “living the brand” eestvedamist ehk see, kuidas me ennast näha tahame, peab peegelduma ka meie töökultuuris ja tegutsemises. Õiged ja edasiviivad väärtused kasvatavad meid ka inimeste ja kodanikena.

Kui organisatsioon või ettevõte on võtnud ette suure muudatuse, siis on see tavaliselt väga pikk teekond, et päriselt muutuda. Olen kogenud sellist teekonda EMT ja Elioni ettevõtete ühendamisel ja kultuuride segunemisel, TalTechi brändi lansseerimisel, kus noortele suunatud ja noortelt kuhjaga tagasi saadud hea energia tõi värsket hingamist kogu ülikoolile.

Postimehe turundusega kummutasime müüdi, et turundus ja toimetus ei tee omavahel koostööd, vastupidi – sündis väga palju tähenduslikke projekte, kus igaüks sai jääda oma rolli juurde, kuid mõju lugejatele ja Postimehe brändile oli mitmekordne.

Minu poolt juhitud tiimides tehakse palju tööd, kuid on ka ohtralt tunnustust ning tiimi kasvatab enim kogemus ühistest õnnestumistest. Mulle on väga oluline inimeste areng, mis paneb mind alati valima tööks keskkonda ja koostööpartnereid, kus arengut peetakse oluliseks.

Scroll to Top